Bop-it

10 oktober 2016 - Naracoorte, Australië

Het beeld is nogal donker, het is tenslotte avond, maar als je het geluid gewoon hard zet snap je wel de lol van dit spel.

1. Jeroen:
    11 oktober 2016
    Hoi Nella,
    Mooi verhaal weer,je maakt nog eens wat mee ,kampvuur in de natuur, heerlijk en lekker warm,but,blackcockatoos ken ik niet hoor, schapen daarintegen komen me wel bekend voor, dat zijn toch van die onnozele wolbalen?
    Leuk dat je nu ook kangoeroes hebt gezien met een jong zelfs,
    Het valt me verder ook op dat het nogal veel over eten ijs bbq gaat,niet geheel onbelangrijk natuurlijk, het lijkt erop dat ze bij jullie ook nogal xxl porties hebben, maar dat zien we dan wel weet als je hier bent.
    Misschien pas je aan het einde van je reis dan wel niet meer door het oog vd naald ha!
    Dat je niet graag in de regen loopt snap ik wel ,je wordt er immers nat van .
    Je rijdt natuurlijk ook links op de weg en niet onder the right side,(woord speling)
    Die video zag er idd nogal vaag uit en het spel eerlijk gezegd ook ,maar lol was er in ieder geval wel, en daar gaat het om.
    Blote benen weer is het hier helaas niet meer, we hebben de eerste nachtvorst alweer in het land mogen ontvangen, zo gaat dat.
    Het schrijven gaat je steeds beter af, de stukken worden almaar langer, das leuk.
    We horen het wel weer,geniet.
    Jeroen Femke