Travels 1.0

13 februari 2017 - Mount Gambier, Australië

Hallo!

Korte update: Het gaat goed hier, ik ben nu weer in Mt Gambier voor de laatste keer, straks afscheid nemen snik snik! Afgelopen week hebben we de Great Ocean Road gereden en gewandeld in de Grampians. Hier zijn we op zaterdagavond gearriveerd en hebben hier de zondag doorgebracht. Er werd afgekondigd in de kerk dat ik weg ging dus iedereen kwam even farewell zeggen, erg attent. Verder zijn we nog even mij mijn baas om de koffie geweest gisteren en het ging natuurlijk alleen maar over aardappels in dat gesprek *zucht* ik heb nu vakantie. Dus ik heb vooral met Viv gebabbeld over allemaal andere dingen. Vandaag gaan we langs het bedrijf van mijn thesis en daarna reizen we verder naar Victor Harbor en Adelaide.

Ik heb nu even geen tijd om een uitgebreide update te doen, maar dan heb ik ook nog wat te vertellen als ik weer in Nederland ben moet je maar denken, en dat is al snel! nog 2,5week hier en dan terug helaas.

Nou toedels!

Travels-kusjes

ps. hopelijk heb ik straks in Canberra ofzo weer even wifi kan ik nog kort wat melden daar ;)

1. Kim:
    13 februari 2017
    Heel veel plezier Nella op de rondreis, samen met je broers! Tot over 2,5 week :)
  2. Sandrien Wind:
    13 februari 2017
    Prachtige foto's weer Nella! Zie ik het goed dat Rinus zich angstvallig vasthoudt aan het portier?! Doe je een beetje voorzichtig met je grote broers?! Goede reis verder!
  3. Marlies:
    21 februari 2017
    "...en dan terug, helaas..." hahahaha Nella het is maar goed dat je broers je gaan ophalen, anders twijfel ik of je wel terugkomt voor de Kerst ;)