Nieuwe reis

26 september 2017 - Marknesse, Nederland

Ha leuke lezers,

Nu ik officieel ben afgestudeerd voor mijn master heb ik dit moment aangegrepen om op reis te gaan. Ik hoop op reis te gaan met Eva en het plan is om volgende week dinsdag te vertrekken. We gaan naar India waar we drie weken hopen rond te reizen. Als startpunt vliegen we naar Mumbai en gaan via allerlei moois? naar Kochi. Daar gearriveerd vliegen we naar Bankok, Thailand vanwaar we richting Chang Mai hopen te reizen. Of we daarna nog verder reizen hangt af van onze toestand. Hopelijk worden we niet ziek van al die enge ziektes die aanwezig zijn in al die landen ;) Als we het wel worden komen we denk ik weer snel naar huis om vertroeteld te worden door onze mama's 😜

Ik zou het tof vinden als jullie weer mijn/onze reis volgen!

We hopen regelmatig te updaten voor zover dat mogelijk is.

see-ya-later kusjes!

1. Kim:
    26 september 2017
    Leukleuk! Ik ga jullie volgen!
  2. Japke Kaashoek - van Heteren:
    26 september 2017
    Gaaf Nella, weet je nog dat je bij mij in de klas zat?
  3. NelL:
    26 september 2017
    Ja dat weet ik nog wel ja :)
  4. Hennie de Bruin:
    26 september 2017
    Zo avonturier. Hele fijne en veilige reis en hopelijk worden jullie niet ziek. Geniet er van een Veel plezier.
    Groetjes fam de Bruin putten.
  5. Jeroen:
    26 september 2017
    Hopla daar gaat ze weer hoor ,nou we houden het in de gaten,last van je darmen,diarree, cola!!!!
    Goeie reis Nella!
  6. Vivienne Dowling:
    27 september 2017
    Hi Nella
    Hope you have a wonderful trip and keep those tummy bugs away. Bottled water only !! Next seasons crops going in this week at Kaniva . You should be fit enough after the holiday to work back here scouting the crops and we can look after you !! keep safe.
  7. Diana Zwijnenburg:
    27 september 2017
    Wat een avonturier! De burgerlijkheid ontsnappen zeker! Geniet ervan en we zullen je zeker volgen😃